Firma Profili
Kalite Yönetimi
Yapılan araştırmalara göre mağazalarda, alışveriş merkezlerinde, ofis ortamlarında ve benzeri alanlarda, insanların ruh hali anormal değişimler göstermektedir. İnsan kalabalığının olduğu alanlarda; insan çakraları birbiriyle etkileşime girer, etkileşim sonucunda odaklanma problemi yaşayabiliriz.
Odaklanma problemi ile beraber rahat hareket edememe, rahat çalışamama yada ruhsuz bir alışveriş gezintisi olabilir. Güllerin savaşı oda kokusu, insanların kaybolan enerjisini yenileyerek daha heyecanlı ve mutlu hale getirmektedir.
Her kokunun notaları farklı hisler yaratırken; Güllerin Savaşı oda kokusu, her notasında alışveriş yapma hissi uyandıran ve mutlu yaşam tarzını benimsemiş insan psikolojisini hatırlatır.
Giyim mağazası, Teknoloji marketi, Avm içerisinde yer alan mağazalar, Ayakkabı mağazası ve benzeri satış alanlarına özel olarak üretilmiştir. Mağaza kokusunun en temel amacı; gelen ziyaretçinin zihninde aynı kokuyu canlandırarak bilinç altına mesaj göndermektir. Son zamanlarda popüler olan kokulardan bazıları şunlardır;
ve benzer mağaza isimlerinde koku çeşitlerinin var olduğu sanılmaktadır. Aslında bu mağazalar; kurumsal kimliği için koku tasarlayarak mağazanın devamlı olarak aynı koku ile kokmasını sağlamıştır. İnsanlar içerisinde bu kadar popüler olan bir hizmetinde tarafımızca başarılı olduğunu söylemek, mümkün.
Alana iki farklı şekilde koku dağıtımı mümkündür. Bu alternatifleri sayacak olursak;