Beymen Mağaza Kokusu, kokular ile ilgili yapılan araştırmalar bilimsel olarak kişilerin zihinlerini, düşüncelerini ve hareketlerini etkilediği yönündedir. Bir mekanda hoşunuza giden koku, tercih sırasında sizi oraya yönlendirebilir. Hafızanın en kolay hatırladığı duyu da koku olarak bilinmektedir. Bu kapsamda gün içerisinde çok sayıda insanın giriş yaptığı mağazalarda bu konu üzerine çalışmalar gerçekleştirmeye başlamış, kendi kurumsal kokuları üzerine çalışmalar yapmıştır.
Beymen Mağaza Kokusu da en çok aranan kurumsal mağaza kokularının arasında yer almaktadır. Kaliteli ve etkileyici bir mağaza kokusu müşteriyi kapı girişinde yakalayarak zihninde mağaza ve koku denklemini kurmasını sağlayarak marka algısını güçlendirebilir.
İlgili içerik > Koku Makinesi
Beymen Mağaza Kokusu ve Kurumsal Koku
Hayatımızın her anında olmazsa olmazlarımızın arasında yer kokular mağazalar için de önemli bir imza yöntemi olmuştur. Her markanın mağazasında farklı ve özel bir koku oluşturma çabası vardır. Beymen Mağaza Kokusu da bu özel kokuyu elde ederek, müşterilerine mağaza içerisinde vakit geçirdikleri süre boyunca sunmaktadır. Kurumsal mağaza kokusu seçimi sırasında ise dikkat edilmesi gereken noktalar vardır.
Bir marka için koku tasarlanmasını istediğinizde mağaza içerisinde satılan ürünlerin skalasından, ürünün satıldığı hedef kitlenin cinsi, yaşı gibi pek çok farklı özellik göz önünde bulundurulmalı ve buna en uygun esanslarla çalışılmalıdır.
Kokunuz imzanız olsun
Koku ile kurumsal bir imza oluşturmak isteyen Beymen Mağaza Kokusu Türkiye’nin en çok tercih edilen mağazalarından biridir. Kadın ve erkek müşteri profillerinin yoğun olduğu mağaza içerisinde keyifli vakit geçirmek isteyenler için kullanılan mağaza kokularının en önemli özelliği ise rahatsız etmemesidir.
Mağaza Kokulandırma üretiminde ağır kokulu esanslar tercih edilmemelidir. Bu kapsamda rahatlatıcı, ferah esanslarla üretilen kokular her zaman daha güvenlidir. Ağır kokusu olan mağaza kokuları, müşterileri rahatsız eder. Bu durum hem mağaza içerisinde geçirilen süreyi kısaltır hem de müşteri-marka algısında kötü bir izlenim oluşturur.
Kurumsal kokunun özelliği nedir?
Her marka hedef kitlesi olan müşteri profili için özel ve tercih edilebilir olmayı ister. Çalışmalarını da bu yönde gerçekleştirir. Mağaza içerisinde müşterinin iyi vakit geçirmesi marka sadakatini arttıracaktır. Bu yüzden edinilen izlenimlerde kokunun müşteriler üzerinde etkisinin olması, mağazaları kurumsal koku üretimine yöneltmiştir.
Müşterilerin zihninde iyi bir izlenim bırakmak için üretilen bu kokular özel parfümerilerle çalışılarak elde edilir ve sadece mağazaya özel üretilir.
Beymen Mağaza kokusu
1971 yılında Osman Boyner tarafından kurulan Beymen, Türkiye’de hazır giyim alanında lider markalardan biridir. Türkiye genelinde 42 mağazası bulunan Beymen’in alt markaları arasında ise Beymen Blender, Beymen Multibrand Stores, Beymen Clubce Beymen Shu vardır.
Beymen mağazalarında kapı içerisinden girdiğiniz andan itibaren sizi özel, hoş ve ferah bir koku karşılar. Bu kokuyu aldığınız anda Beymen’in kokusu olduğunu algılayabilirsiniz. Marka da bu algının oluşması için özel esanslarla çalışarak Beymen mağaza kokusunu ortaya çıkarmıştır.
Mağaza kokusu neden kullanılır?
Geçmişte her ne kadar kötü kokuları bastırmak için icat edilse de parfüm ve kokular günümüzde imza niteliği taşır. Bir mağazadaki kötü koku mağazanın havalandırılması ile sağlanır. Havalandırılmayan mağazada koku kullanmak olumlu bir etki bırakmaz aksine müşterinin algısında daha olumsuz bir izlenime yol açar.
Bu yüzden mağaza kokularının ortaya çıkışı da kötü kokuların bastırılması değil, hoş ve ferah kokular ile mağazanın müşteri zihninde eşleştirilmesine yardımcı olmasıdır. Beymen Mağaza Kokusu bunu başarmaktadır. En çok aranana mağaza kokularından biri olan Beymen’in mağaza kokusu hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.